Bloggar

Jag har ju några stadiga bloggar jag läser, men. Jag vill ha fler. Har Du en blogg som jag kanske borde få läsa? ;-) Näe, men kan ni inte länka mig era bloggar- Om ni skriver? För jag antar att de flesta som läser min blogg är sånna som jag känner? Och känner jag dig inte, så är jag ju nyfiken ändå...

Jonna...Din blogg vill jag ju läsa, lika med din Lisa... Menneh, så svårt utan lösen! ;-) Så ni får gärna skicka dem, om ni vill, på [email protected]...

Regn idag. Två trötta pojkar. Nya gardiner och en mamma som ska städa när de två sover!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Försöker blogga inne på familjeliv, men är helt värdelös på det... tyvärr, men håll utkik ändå :-)

2008-08-21 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback