Dumma mig!

Har haft två dagar med ett underbart höstväder! Dessutom så har dagarna varit så bra, så lättsamma och glada. Jätte fina kort HADE kunnat blivit tagna, om jag inte glömt kameran hemma hela tiden! Så nu har jag ändå inte fått de fina höstbilderna som jag hade kunnat få! Dumma mig.

Igår fick Teo vara på dagis på förmiddan medan jag och Jimmy var till Brånan för att lämna lite skrot och skräp, sen en snabbis på ICA. Faster Linda hämtade han på dagis så att vi inte behövde stressa hem, så skönt. Dessutom hade hon plockat undan och gjort fint tills vi kom hem! Blev så himla glad!
På kvällen hände det som är bland det bästa på hela hösten- Stänga hage.
Det är nåt jag minns sen jag var liten, något som hände varje höst. Även om jag stängde hästhagar hela somrarna så var det aldrig som när man stänger inför hösten. Vet inte vad det är som är så speciellt, men jag antar att det är luften och känslan av frihet på något vis, och att få vara delaktig. Och igår var det som sagt premiär för Teo. Han tyckte iof det bästa var att få åka på fyrhjulingen, men några försök blev det oxå för han att få tråden på rätt ställe.
Och solen sken på sitt höstligaste vis, Teo var ute på ängen med sjön i bakgrunden... Och JAG HADE INGEN KAMERA!
Skäms på mig.

I natt har faster sovit här, pysen blir nog överlycklig när han ser att hon är här idag oxå... Ska bli spännande. Vi ringde och avbokade dagis idag, för idag ska vi bara mysa, baka och pyssla!

...Och Zeb? Ja. Han är morgontrött och sover. La han för natten igår runt kl.21, sen vaknade han kl.5 och ville ha lite mat... Tydligen blev han mätt eftersom att han sover än! Mina barn är sömntutor. Teo sov till 7.45 oxå, alldeles lagom!
Teo sover ungefär 12h per natt och sen två timmar på dan... Hur sover era onger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback