Fredag

Fredag idag, tänkte för min egen del gå tillbaka och se vad vi gjort i veckan...

Måndag- Pysen var på dagis till till straxt innan två, då faster hämtade honom! Jag och Jimmy var till Brånan med skräp o sen på ICA- i lugn och ro! :-D
På kvällen var det haga-stägning för kalvarna... Det var den där dagen då jag glömde kameran!!

Tisdag- Faster var här och myste med pojkarna! Teo var överlycklig över allt bus!


Onsdag- Pysen fick vara på dagis till kl.12 då jag hämtade honom, sen gick vi ner till momma o moffen, där sov båda barna´...och en morfar....Jag vek upp deras tvätt under tiden, sen blev det att dra lite lakan för att på eftermiddan va ute och klippa häckar...


Torsdag- Regn, regn, regn... Vi tog vårat pick o pack för att följa med momma o moffen upp till storsjö, tog svängen om runt svenstavik på vägen hem. Hade tänkt handla i Storsjö, men där var det lunchstängt....
 
På kvällen var vi ner och hälsade på kalvarna som kommit hem från buan... 
 

Och som sagt, den här dagen är det ju bara början på... Så vi får se vad som händer, verkar vara rätt ok väder ute iaf, så jag misstänker att det blir att vara uuuuute!!!
Men först måste ju lillebror vakna. Sömntuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback