Lite snabbt...

Igår då, onsdag... Tog mitt pick o pack o ungar o for till Kvarnsjö för o träffa Veronica, Albin, Emil, Anna o Ante. Sagt o gjort och drygt en timme försenad var jag på plats. Det är lixom min grej... Att alltid komma sent, och för att sen åka tidigt o garanterat glömma kvar något. Det beskriver mig rätt bra.
Min nya rosa kamera fick oxå följa med i picket o packet. Å hör o häpna så tog jag säkert fyra kort iaf. Man hinner inte ta så många kort om man samtidigt ska försöka få någon rättvisa mellan tre starka 2-åringars viljor. Eller ska jag säga att två av dem är lite mer än den tredje? Vi har "min", "min", och sen så har vi Ante aka "förhandlaren".

     

...Och Emil o Zeb lekte livade lekar på filten...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Japp, mössa var rätt svar. Du kan få igen den nästa gång vi ses, om typ två månader borde det bli va =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback