Lördagmorgon

Små tassar tassade in till oss straxt före åtta i morse, sen kom de små, små fötterna mot mina ben. Jag skulle vilja kalla det för ett iskalltt uppvaknande! Brr så små och kalla fötter det var!
Sen låg vi och drog oss till halvnio då frukosten vankades. En helt härlig morgon med andra ord. Men så när jag började röra på mig- mina tuttar var som gjorda av sten! Men det var inte sten, de var fyllda av mat, till bredden, höjden och längden! Zeb åt igår kväll kl.21.30... Sen sovit i ett streck till halv nio i morse då jag var tvungen att väcka honom. Han åt- och somnade om. Eventuellt dags att väcka han snart, måste byta blöjs och pussas. Min pussvänliga lilla onge!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men guuuud så lik dig han är goungen!! Kramis!

Postat av: Moa

Haha, menar du som i kroppshållningen då? ;)

2008-08-30 @ 23:07:30
URL: http://familjenboije.blogg.se/
Postat av: Anonym

mosters ena älskling!! Det finns fler... :)

2008-09-02 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback