Lyckopiller av kött och blod

Jag ligger mellan två lyckopiller. Jimmy på ena sidan, sovandes med en hand på min arm. Zeb på andra sidan, snusandes i vaggan. Och i rummet intill där ligger ju det tredje lyckopillret och sover gott för natten. Jag undrar vad som finns i andras lyckopiller. Mina är som sagt av kött och blod. Och det allra bästa jag vet, det är jag mest rädd om i hela vida världen. MINA FINA POJKAR.

Har haft en helskön kväll med promenad i regnet, varma mackor, nykokt svartvinbärssaft och lite chokladmousse. Vi toppade det hela med en dusch och ett bad för den yngste familjemedlemmen. Rena och fina la vi oss alla.

Näe, jag är för lycklig ikväll för att skriva nå mer.

Som Micke en gång, eller två gånger, sagt: Det är roligare när du är arg och gravid.

Ska man behöva bli på smällen för att fixa o skriva?! :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, ja i ditt fall e de nog så! Jimmy får lov att göra sitt jobb! :P

2008-08-27 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback