Nattvandring på stan...

Lördag idag, alltså fredag igår. Yran-fredagen, och jag o Helena gjorde vår traditionsenliga promenad under natten. Extraknäckte gratis o var "förälder på stan". Kan säga att det känns i kroppen idag. Hade jag inte varit mer levande så skulle man kunna tro att jag var död. Ont i varje muskel jag inte förr visste att jag hade. Ont i fötter och ben. Ont i huvet o resten av kroppen. Dessutom har jag nog råkat på att svälja nå bakterier som inte alls skulle ner i magen som det verkar. Så nu är man helkul på heltid.
Stora pysen är i Ångsta hos farmor o blir där tills i morgon, så idag var det tänkt att jag skulle ha en upp-o-ner-vändar-dag. Det enda jag vänt upp o ner o in o ut på idag är magen. Får hoppas på en bättre dag i möra.
Lillebror han äter o sover han, å när han är vaken så tränar han armar o ben så man blir alldeles svettig av o bara stå på sidan av o kika. Dessutom ler han ju nu, mest hela tiden. Mitt glada, glada barn! Vi är så lyckligt lottade som fått så glada, nöjda och friska barn! Vem ska man tacka? Skulle ha skickat en dagens-ros om jag vetat till vem, Evigt tacksamma är vi iaf för sovande barn om nätterna och glada, roliga små troll om dagarna! Tack någon!

Fortfarande lördag idag... Det är söndag i mitt huvud. Rätt konstigt. Men då blir jag ju glatt överraskad varje gång jag kommer på att Jimmy ska vara hemma en dag till!!

Nu ska jag ta med mig magkatarren o lägga oss under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback