Önskar...

...Ja, jag önskar att jag hade en ny kamera, eller en gammal skulle gå lika bra det. Bara jag hade fått haft en KAMERA. Zebs dagar bara rullar i ilfart förbi oss, och jag har knappt tagit nå kort alls. Passar på att ta kort så fort jag hittar en kamera- hemma hos nån annan. För i vårat hem finns ingen sådan. Jag håller på att bli galen. Tror jag måste köpa mig en rosa kamera i morgon när jag är in till stan. Den behöver inte ens vara speciellt bra. Tycker att de flesta kameror är bra nog ändå nu för tiden. Men jag vill kunna ta kort, att spara och att lägga upp här på bloggen. Att göra klart barnens egna fotoalbum och sånt. Inte behöva säga "Jo, när du var liten Zeb, då tog vi inga kort... Men se här! Här är ett från när du tog studenten...".

Jimmy har lyft illa ryggen o är hemma idag o i morgon. Nån som förstår vilken lyx det är? Även fast att han är lite av en invalido just för tillfället, så är han nog det bästa som går i ett par skor. Och han är MIN, MIN, MIN! Det ni!
....Gud så härligt att ha en sån goding!

Ska jag kanske skryta lite om vilket underbart middagsbord vi avnjöt idag? Teo fick en burk med grönsakslasagne, som han ääälskar. Pappan åt staaaaark kyckling med ris som han stått och ägnat sin kärlek åt i eftermiddag. Jag själv ska väl avnjuta en skål med A-fil. Magen är som tagen ur en tvättmaskin. Inte speciellt bra.

Har iof gått ner tre kilo på två dagar, fortsätter det så här så kanske jag kan komma i mina gammla jeans lagom till midsommar nästa år.
MEN. Nog med att jag går ner... Det gör Zeb's mat oxå... Får inte jag i mig nåt, då blir det klen med mjölken oxå. Illa, illa. Mina bröst börjar få vätskebrist. Torka på går. Men som dom säger, efter regn kommer sol.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej gumman.

Tack för fikat å ledsen att vi stökat till i nystädade huset:-)

Har slarvat bort mailadressen så jag skickar en länk med smart lösning på Teoålillebroråvagn-problemet om du inte redan upptäckt detta lilla extrasäte.
329" rel="nofollow">http://www.barnfyndet.se/produkter/BuggyPod---sidovagn-till-barnvagn329

Kram!

2008-08-04 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback