Utvilad!

Men vad är det som händer?! Jag vaknar före mina barn! Och i två nätter nu så har Zeb sovit utan att äta. Han äter runt
kl.21-22 nån gång, och sen sover han till morgonen därpå... I morse blev det till 8!
Och pysen som brukar kunna komma insmygandes till oss på morgonkvisten har istället sovit hela natten i sin egen säng i natt.

Regnet öser ner, och det är som om ingen tänt lampan för dagen än... Rätt skönt med sånt här väder, en brasa i spisen och en massa lek på golvet!
När det är fint väder så blir jag bara stressad av att måsta vara ute, men sånna här dagar, ja, då kan man gå ut i regnet, vara ute tills man är så där lagomt blöt och genom-friskad, sen gå in och bara myyyysa! Jimmy däremot, han åker nog runt på en grön gräsklippare och liknar mer eller mindre en dränkt bäver, han kan jag tycka lite synd om.

Nu är det dags för blöjbyten och påklädning här i huset!

Ha en fin dag// Tråkmåns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback