Yber tröttzen

En eld är tänd i spisen, diskmaskinen snurrar, tvättmaskinen centrifugerar, barnen sover, Jimmy har kommit hem från jobbet och regnet smattrar mot fönstren. Precis så som jag vill ha det.- en liten stund om dagen. Det lilla sura i den annars så goda karamellpåsen är att jag är så trött. Utan att egentligen behöva vara det. Tycker jag sover bra om nätterna, och lite då o då slumrar jag ju med barnen om dagarna. Egentligen vill jag inte erkänna det, men kan det vara så... Att jag sover för mycket? Så man blir så där förslöande lik en riktig soffpotatis. Ja, inte vet jag.

I morse vaknade jag av att Teo ropade "mamma hjälp!" "Hjälp mamma, inte komma ner". Gissa vem som var snabb ur sängen?! Han hade alltså smygit upp i morse utan att jag märkt det. Så hädanefter blir det att ställa klockan på sju så att jag är vaken när han vaknar!
...I alla fall var jag som sagt rätt snabb ur sängen, och när jag kommit fram till den lilla rösten möttes jag av det här...



...Han skulle tydligen hämta flingor.... Kanske lite tidigt att börja göra frukost vid två års ålder?

Efter det uppvaknandet blev det en lugn förmiddag med mys och lek med bilar o grävare...

Ne. Nu är det nog.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Härliga unge =)

Vi måste ju se till att träffas nått, du får ju mer än gärna höra av er om ni är in till stan annars hör ja av mig när ja kommer bort över....



Kramar om er

2008-08-18 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback