Barna´

Söndag den 7 decemer 2008- och ett tag sen jag skrev. Sist jag skrev var på min födelsedag, så nu är man alltså 25år ung, tvåbarns mor och har en av de bästa perioderna i mitt liv. Så det kan helt enkelt inte bli så mycket bättre!
Födelsedagen blev riktigt lugn, från morgon till kväll. Kanske inte riktigt så som man vanligt vis firar sin 25-årsdag, men jag själv tyckte att det var alldeles lagom.
Selina o Tuva var här mesta delen av dagen och lekte med både mig, pysen och proppen. ibland kan man känna att man inte orkar vara barnvakt, att man har fullt upp med sina egna barn, men sanningen o säga så är det jätte roligt när de här två trollungarna är här och hälsar på! Och dessutom så underlättar det ju en hel del eftersom att dom leker så bra tillsammans! ...Ja, förutom små tjyvnyp som Teo kan ge Tuva... Men en vacker dag så lär nog Tuva ryta ifrån hoppas jag!
Justja, under dagen iaf så hann vi med en massa saker! Vi var ute o lekte i snön, pysslade med modellera, bakade pepparkakor, badade bubbelbad, åt en mysig middag o sen tittade barnen på julkalendern. En mysig dag helt enkelt.

Lite tårta...
...och lite pepparkaka...

 




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men herre jösses vad söta de är i pälsmössan!! Haha, måste nog få de korten av dig Moa min, så jag kan spara dem!

Ha en mysig dag i snön! puss o kram!

2008-12-08 @ 08:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback