En helt ny värld.

Ja, det är sant. Jag har hittat en helt ny värld.
Som ni kanske vet så har jag slutat amma, vilket betyder no more big boobs om nätterna när trötter sover. Men inte bara det, det betyder oxå att jag har fått träffa herr piller burk. Nog skulle jag helst vilja kunna klara mig utan dem för alltid, men min rygg tillåter inte det.
Men i den här nya världen så gör smärtan mig inte lika illa, jag kan till o med bära Zebben utan att det gör nå vidare ont, jag kan sitta ner och faktiskt leka med pysen på golvet, jag kan bära upp tvätten själv, jag kan skratta med lättnad, jag får tillbaka mitt gamla, goda tålamod, jag är en glad, pigg och faktiskt rätt rolig mamma!
...Om ni bara kunde förstå hur det känns, hur det känns de dagarna när det gör så ont att man inte vill gå, man har ont men ingen kan varken se eller känna. Jag ser ju ut som vem som helst... Men jag kan inte vara som vem som helst. Så därför känns det så bra att det faktiskt finns saker som hjälper, saker som gör att mina barn får den mamma de förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback