John Deere <3

Hade en jätte rolig dag igår. Håll er för skratt, för mig var det nästan omöjligt.
Jag fick äran att följa med Jimmy o Teo till den plats, och de saker deras hjärtan klappar som allra starkast för. I en timme fick jag sitta i bilen och njuta av utsikten. För vi fick inte alla plats i den vackra, sköna, underbara John Deeren.
Se och njut!

image231
Vackert, inte  sant?

image232
Ja, jag vet, det är så att man blir stum. Tre manliga karla-karlar och en stor fin traktor... åhhh.

image233
Tänk att en traktor behöver inte ens göra till sig för att bli fantastisk på kort. Så orättvist.
Man skulle ha varit en traktor ändå.

image234
Det är så att man blir knäsvag.
Den här utflykten var nog den bästa på länge.

Hurra för bullrande maskiner.....


Kommentarer
Postat av: peterz

verkligen fin utsikt XD

2008-02-25 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback