nada

Jag är något av en bättre människa idag än vad jag var igår. Lite gladare, lite piggare men ändå med aningens för lite tålamod när det kommer till vissa saker. Som just nu skulle jag vilja gå ut och kasta en snöboll på dumma hunden som står och skäller i hundgården! Kan hon vara tyst!!! Men det sitter jag här o tycker, jag vet att hon skulle bli tyst bara jag knackade en gång på fönstret. Men jag är för lat. Då sitter jag tydligen hellre här och är irriterad.
Kunde göra helg tidigare idag, var tomt på barn redan kl.16, så då var det bara att städa upp o gå hem. Skönt. Teo har inte sovit något på dagis så han somnade i vagnen på väg hem, och kom då ihåg att vi bor granne med dagis! Det är ju bara på andra sidan staketet :-D
Jimmy jobbar till 18, sen ska han handla oss gott så blir det tacos o andra godsaker till middag. Teos farmor kommer oxå ikväll o ska sova här!! Teo har gått o sagt "marmor omma" hela dagen, så nog längtar han en del!

Ska väl ta o lyfta min tunga baksida och plocka undan lite här, ser ut som en svinstia.... eller, det känns så iaf. Det blir just nu städat här varannan vecka. Veckorna då jag har teo själv om kvällarna blir det inte mycket gjort, när pysen väl har somnat har jag så ont att jag knappt kan gå. Mest värdelöst är det. Men då är det desto bättre veckorna då jimmy är hemma om kvällarna och man kan hjälpas åt. Har jag sagt att jag älskar honom? Den finaste karln som går i ett par skor. HAN BOR I MITT HUS!

Okej, nu är det nog. Lillebror är en riktig liten kicker förresten, sparkar som en tok. Jag älskar honom redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback