Tilda har en snopp!

16/1-08 kl.09.30. Onsdag.
Ja, det var idag vi hade vårat återbesök för ul:et. Lämnade pysen på dagis och sen for vi iväg i slasket. Nedrans plusgrader. Här hemma var det moddigt och som att glida fram på såpa, men så när vi nådde fåker så var vägen mer spegelblank än inte. Väl framme var vi tio minuter sent, men det var tydligen bara bra för då hade bm hunnit göra undan lite saker!
Så där ligger man på rygg med magen i vädret. Konstaterar att jag minst måste vara i vecka 20, eftersom jag i december var i v.18. Sen fortsätter mina konstateranden att avlösa varann, som tex. att vi snart ska få bekräftat att det är en liten Tilda där inne.
Bm såg visst Tilda, om det  var så att Tilda hade snopp...? Det är alltså en liten lillebror som bor där inne! Vi har just nu namntorka, så bäbisen heter helt enkelt Lillebror!
Och jag var inte i vecka 20, jag står fortfarande o trampar i v.18. Har lovat mig själv att inte åka på fler ul den här grav. För vid inskrivningen fick jag den 22maj som datum, första ul:et blev datumet flyttat till den 10juni, och nu är det slutgiltiga datumet alltså den 13juni!!
Men, den som väntar på nåt gott... Ut ska ju lillebror förr eller senare iaf!

Kommentarer
Postat av: Sara

Våran lillebror heter också lillebror!! Rätt poppis namn tror jag! *ler* Saknar dig din goa toka..

Postat av: Sophie

Åh vad mysigt med en lillebror!!! Kram från oss!

2008-01-26 @ 21:05:27
URL: http://missfih.blogspot.com
Postat av: Lisa Helmersson

Grattis till lillebror i magen! :-)

2008-02-05 @ 17:45:02
URL: http://fullkomligtkaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback