Lite kort

...Ja, senaste dagarna lite kort...

Lördag- Jimmy jobbade på morgonen, men kom hem rätt tidigt eftersom att han började kl.4, så mitt i dan´ åkte vill till Svenstavik, åt lunch på hotellet, sen vidare till Balviken o bada, där efter en sväng till Båthamn i Hoverberg där teo bjöds på en härlig båttur! Efter det blev det ICA o sen wokat uppe i buan, en suuuuper härlig dag!

Söndag- Jimmy jobbade morgon igen, och kom hem i härlig tid på förmiddan, så vi packade oss in i bilen o åkte till Ångsta. Jimmy o barna´ stannade där medan jag mötte upp Ecca, Henna o Malin inne vid stråket. Hade riktigt roligt där oxå! Blev en tidig kväll men med många skratt! Så vi ses nästa år igen då tjejer.....? ;)
söndagnatt sov vi oxå i buan...

Måndag- Buan o sen en sväng till Klövsjö där Teo tog ett dopp i Antes pool!

Tisdag- Buan med Tuva o Selina o Ea Lucia. Momma, moffen, mammomma, tante, Erik o hans mor var oxå där... Och två åldringar från ålderdomshemmet. Ja, en riktig samarit dag. Teo var mer vild än tam.
Teo sov i buan o jag, jimmy o zeb for hem för o duscha o tvätta lite.

Onsdag- Åkte upp till buan när jag o zeb vaknat... Jimmy var ju redan på jobbet då... I buan var det fullt ös, och jag började fundera över hur man gör med trotsiga barn? Teo har nog säkert gett mig 54 gråa hårstrån idag! ...Ett av dem kom när han fyllde sin kusins stövel med vatten. Ett annat när han tömde tvättservetts-paketet... Han tapetserade HELA ytterdörren med tvättservetter i ett obevakat ögonblick.

Men NU... Ja, NU är Jimmy ledig i FYRA dagar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback