Typiskt!

Var så trött ikväll så jag nästan spydde, mådde illa, huvudet dunkade o allt snurrade. Vi hade köpt pizza o skulle ha det lite lugnt o skönt. Jag fick inte ens i mig en tugga, var tvungen att gå å duscha, men istället mellanlandade jag på soffan och totalsomnade. Vaknade efter fem minuter då telefonen ringde... Fem minuters sömn, och det kändes som om jag sovit flera timmar! Å nu är klockan närmare tolv, å jag... Ja, jag är inte speciellt trött. I morgon måste jag försöka påminna mig själv om att plåga mig uppe o vaken tills det är läggdags på riktigt.
Alla pojkarna sover, diskmaskinen surrar, tvättmaskinen centrifugerar, tumlaren blåser luft... Jag borde verkligen krypa ner under täcket och bara må  gott!
Appropå att må gott, efter min huvudvärk ikväll så kom den vackraste mannen i världen o gav mig en puss o sa att han tappat upp ett bad åt mig! Wonderbaar!
Så medan jag låg i blöt myste teo o jimmy i sängen tillsammans med tellitubbies... Teo kan tydligen se den filmen om, och om, och om, och om igen! Den lille pysen sov gott i sin vagga... Vilken härlig söndag vi haft, med regn, rusk, besök i buan, timring, pizza, bad och massor, massor å massor av kärlek!
Jag tror bestämt jag har världens vackraste familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback