29/6

Ibland sprudlar man av lycka. Riktigt svävar fram och vet inte vilken fot som är framför den andra.
Ibland sjunker man ihop, inte av olycka, men kanske lite av avsaknad för känslan Lycka. Jag vet inte, svårt att förklara.
Ibland är det bra och ibland är det inte bra helt enkelt.
Just  nu är det det sista alternativet.
Kan riktigt känna hur hormoner svallar genom kroppen på mig, speciellt när jag ammar, precis där i början. Då känns det som om jag ska storgråta och spy. Mår helt enkelt illa och blir ledsen, men lika fort som det kommer så går det över, så jag hinner lixom varken gråta eller spy.
Uscha. Varmt här inne nu. För varmt.

Har vi gjort idag då?
Jimmy har ju jobbat. Jag å ongan följde med mamma o pappa upp till buan för o titta till djuren. Sen blev det lite mixad lunch där uppe, man tager vad man haver och storebror blev mätt.
Var hemma på byn lagom till tolv, då la vi oss alla tre o inväntade JohnBlund som inte alls dröjde länge! SKÖNT!
Så här på kvällskvisten har vi varit ute o lekt en sväng, haft besök av Svempa, ätit middag nere hos mamma o pappa, städat hundgårn´ och klippt klor. (Tack Ellen).
Sen plockat undan och stoppat storebror i säng... En storebror som inte alls hade planer på att sova. Det tog ett tag, men nu sover 50% av familjen Boije/Andersson.

Näe, tror jag ska lägga 25% till av oss.

I morgon är det BVC, Veronica, ska du dit? Slå en pling om du vill äta lunch... Jag ska vara där kl.11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback