30/6

Vad är man bygd av för virke egentligen?! Blev uppe lite länge igår, och Teo vaknade lite tidigt idag... Å nu känner man sig nästan bakis bara för det! Herregud, snacka om att man är bortskämd med sömnen som blir en zombie bara för att man inte sovit mer än 6-7h! Ja, skämmas borde man!
Storebror har följt med momma o moffen upp till buan, tror han gjort det varje  morgon under hela sommaren nästan... Mysigt att få följa med dit kanske.
Jag och minsta äppelskrutten ligger i sängen, jag tänkte blunda en kvart innan vi ska packa oss iväg till BVC. Ska bli spännande o se hur det ser ut med vikt o längd idag, känns som om han växer så det knakar!

Igår var det förresten riktigt härligt väder och jag fick för mig att sommaren var på väg... Tills jag klev upp o drog upp rullgardinen i morse. Grått, regn och tolv graders hetta. VAR ÄR SOMMAREN?
När sommaren väl kommer, då lär den väl bli stekhet och outhärdlig bara för det, så då måste jag gnälla över att det är för varmt. Näe, lika bra att jag stannar inne o reglerar elementen till den värme/kyla jag vill ha det... Iof var jag inne igårkväll å då var det för varmt.
...Innerst inne är jag faktiskt rätt nöjd oavsett väder, gnäller nog bara lite i onödan nu! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback