Milko

Blir ett kort och snabbt inlägg ikväll, planen, från början, var egentligen att jag skulle skriva mest  varje dag, sånna där världsliga saker, om väder och vind å kanske ibland glänsa till med några spännande saker.
Men hur som haver så verkar det inte bli på det viset eftersom att jag är alldeles för lat för att orka gymnastisera mina fingrar över tangentbordet varje dag.

Att vara dubbelmamma har än så länge bara varit alldeles underbart! Minstingen, Lillebror, eller låt oss säga Zeb äter, sover och skiter mest hela dagarna, där i mellan är det inte mycket till ljud från den lilla kärleksbiten. Tänk att en sån liten person kan få en att känna så mycket kärlek. Och nu har vi ju två, och det är verkligen så som man säger.... Dubbelt upp av kärleken!
Vi har två fina pojkar, två pojkar som vi ska älska och ta hand om, finnas för och hjälpa, i resten av våra liv!

Igår blev minstingen en vecka, dagarna bara forsar förbi!
Måste göra mig en minnes-lista över vad vi gjort de senaste dagarna, eller, senaste veckan helt enkelt!

Vi kom ju hem i söndags, och på måndan var det ju kusinerna var hit...
I tisdags var vi in till stan för att väga o kolla hörsel. När lillebror kom till världen vägde han ju 3310g, i tisdags vägde han 3275g, så nu borde han vara uppe i sin födselvikt igen. Har ju mjölk som skulle konkurera ut den värsta mjölkkon av alla på Milko. Mina bröst tror att jag fått femlingar.
Onsdag då... Gahh, att minnet ska vara så förbaskat dåligt, för o inte prata om kort! ...I onsdags...då...Vi var nog hemma. Näe, jag ger upp, vad är det för dag idag? Söndag? Lördag?
Idag och igår har vi iaf  varit uppe i buan, det bästa stället på jorden!

Oh! nu minns jag! I fredags, igår, med andra ord! Så kom ju Camilla o "Plastis" på besök när de var påväg hem från... Söder ut. Å på kvällen kom Svempa på besök o vi åt surströmming uppe i buan.
Ha! En sak till! I torsdag var ju Kajsa hit!! ...Lite minns jag iaf! Gröt i hjärnan o mjölk i tuttarna... Nu börjas det.

Min kärlek har dukat upp till kvällsfika, oboy å varma mackor! Sen blir det sängen.

har en del kort att lägga upp... Men inte idag å inte nu.

God natt

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej min vän! Vad roligt det var att få se er alla! : ) Sån underbar liten familj ni är! Hur gick det, hittade ni någon bra syskonvagn? Hoppas det för det kan nog underlätta en del kan jag tro.. Stora kramar!

Postat av: Lina

Underbart roligt att få träffa er igen!

Nu blir det snart ett besök!!

Gos på er alla!!

2008-06-23 @ 15:54:25
URL: http://gryyynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback