Skrattar lite...

...Nu har hela familjen lagt sig för natten, jag och lillebror är iof vaken än, men ligger i sängen redo för JohnBlund! Tänkte skriva ner förlossningsberättelsen ikväll, men har inte kommit så långt än. Får se hur det blir!

Sitter o skrattar lite för mig själv, läste nyss Lisas kommentar... Och måste tyvärr säga nej på frågan, det är inte jag som gjort den... Men det jag skrattar åt är att alla andra frågat "VEM har gjort den", och ingen har tagit förgivet att det är jag! ;-) Haha, det säger väl kanske en del om mina bak-kunskaper? :-)
Så Lisa, du får en ros av mig för att du iaf  frågade om det var jag som gjort den!

Verkar som om lillebror vill ha en slurk innan ögonlocken faller igen... Hans pip är min lag!

Jag har haft en underbar dag! Och ta i trä, men Jimmy o jag har fått en hel dag tillsammans! Även om vi jobbade under tiden så var vi tillsammans!! Så härligt!!
I morgon är det söndag, å då ska han iväg å jobba... Blir iof inte en heldag, men ändå. Jobboholic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback