solsken

Fredagen den 30maj kl.14.59 är datum och klockslag att lägga på minnet. För då kom världens vackraste lillebror till världen! 3310g tung och 48cm lång!
Vädret var stekandes hett och livet alldeles underbart.

Ska skriva mer om förlossning och BB-vistelse sen när tid och ork finns, inte just nu, för nu vill jag bara snusa bäbis!
Teo är med sin pappa och kör lite grävare medan jag och den andra lilla masken är hemma o mår gott. Ska snart packa in oss i bilen för att åka mot la stada. Ska ta lite prover på liten, kolla vikten och hörsel sen bränner vi nog hem lika snabbt igen.

Lillebror, som just nu står mellan två olika namn, har skött sig exemplariskt sen nedkomsten, lika som hans storebror oxå gjort!
Lillebror äter, sover och skiter.
Storebror är jätte lycklig och glad över nyförvärvet, klappar försiktigt på hans kind och säger "heeeej lillebror!".

Åh, ska ta mig en alvedon, har nån konstig värk i lederna... Får man det efter en förlossning? Till o med ont i fötterna... Och dom har jag då inte fött något barn med. Ska höra efter idag, känns som om det är nåt som inte stämmer, som kommer sig smygande...

Kommentarer
Postat av: sarah

gratttttttttttttttissssssssss!! vad skoj, hoppas att ni mår bra. kram kram

Postat av: Lisa med lilla Inez

Stort grattis till lillebror! :-)

2008-06-15 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback