trött

Men va äre´ för nåt som flyttat in i min kropp? Jag går ju runt och är halvdöd mest hela dagarna. Orkar mest nada, magen känns tom fast att jag nyss ätit, och sen har jag sug på nåt jag inte riktigt vet vad det är. Men jag TROR att det är salt jag vill ha.

Äppelskrutten firar en månad idag, tycker tiden går så himla mycket fortfare nu än när Teo var så här liten, nu hinner man verkligen inte med på samma vis, dagarna hinner knappt starta innan det är läggdags igen!
Var ju på BVC idag, och idag mätte vi 53cm lång och en vikt på 4400... När vi var där för en o en halv vecka sen vägde han 3600g, så han har brassat på rätt bra! :-D


Pysen var ju med mamma o pappa i morse under tiden jag var i svenstavik, sen när jag kom hem där ifrån städade vi lite bil o sen åkte vi till buan med mamma o momma. Härligt väder nu på kvällskvisten oxå!


Jo, tack för lunchen systeryster!

Och tack för middan´ mor och far!

...Går som ingen nöd på oss som det verkar! ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ska du säga!! :)

krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback