Var?

Vart är min mobil?! Har letat överallt och kan inte hitta den, å hemtelefonen fungerar ju inte så jag kan inte ringa o lyssna om jag hör den heller. Sucka. Vet inte hur många gånger om dan´ jag tappar bort den... Men nu verkar den ju vara borta på riktigt. Kan den ha flyttat?

Teo vill följa moffen till buan, men eftersom att telefonen är borta så ja... Då blir det nog ingent av med det. Vi skulle egentligen ha sovit där uppe natten till idag, men igår kväll efter många om och med och några kanske så blev det som så att jag o barna´ åkte hem o Jimmy stannade kvar o kojsade ner sig!
Skönt för han med liten egen tid och skönt för mig med egen tid här hemma! Men i helgen ska vi mysa tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback