älskade arlanda

Jag är så trött, så trött på att sitta här på Arlanda, känns som om vi suttit här i så många timmar att man tappat räkningen.
Har iaf senaste dagen bott ute på Långholmens fängelse... i en fin cell med underbara sängar!
Jag och Jimmy åkte ner i måndags kväll, och trodde då att vi skulle dö på vägen dit. Det är ju därför sthlmare är smala, för att de springer o går om vart annat. Dessutom blir vägen man tänkt alltid lite längre eftersom att man inte alltid hittar. Så, där av smalheten.
Aja, fram kom vi och gott sov vi. Sen hade jag två fullspäckade dagar med boupptäckningskurs, familjejuridik, även kallad. Medan Jimmy fick mojsa sig med en bok och härlig säng på hotellet.
Pysen har bott hos VÄRLDENS BÄSTA momma o moffen! Tack, tack, tack för att ni är ni och alltid hjälper till!
Teo har nog knappt ägnat oss en tanken sen vi for, lite trist för oss, men skönt för han! Han har nog haft det toppen bra de här dagarna utan mamma o pappa. Myst med moffen o mommen, åkt spark, pulka och ätit vindruvor.

Nix, nu slutar snart min internettid, bäst att logga ut. Over and Out. Har mycket att förtälja och kort att visa, men som sagt, det blir inte ikväll, nu ska vi sitta en stund till här på älskade arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback