Innan sju!

Goooo morron goooo morron!

Antagligen skrivs det just nu ett historiskt blogginlägg. JAG sitter vid datorn en MÅNDAGMORGON och klockan är inte ens SJU än!
Dessutom är hela familjen vaken! Mamman, pappan, pysen och bäbisen i magen. Frukost är på intåg till vardagsrummet där vi alla just nu sitter och tittar på Den Lilla röda traktorn.
Sängen vi nyss sussade varmt o gott i har blivit tömd på både kläder och madrass. Här ska vädras! Så nu hänger de ute för att fräschas upp! Och klockan är fortfarande inte sju!
Nästan så man borde gå och ta tempen. Men när pysen vaknade 06.15 i morse tänkte jag... "Det är sex timmar tills jag börjar jobba, och på sex timmar bode man hinna en del!". Så nu är det bara upp till bevis.
Tvättmaskinen är för den delen oxå igång.

Jag tror jag haft nån sån här brakstart på nån annan dag oxå, ni vet när man vaknar på den bästa sida man kan. Men då minns jag den dagen, att dagar som börjar bra brukar kunna lägga ribban så högt att nån timme senare river man den. Får försöka undvika det idag.

Nix. Nu är det frukost. Och klockan är inte ens sju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback