Jag tog den!

Japp, snodde listan direkt ifrån dig lina!

1.Vilken svordom använder du mest?

Jävlar o satan....

2. Äger du en iPod?
En vad?

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Teo är för tillfället vår väckarklocka, och han piper tyvärr dödligt tidigt för tillfället...
I morseo de senaste mornarna har det varit 05.30!!!

4. Hur många resväskor äger du?
Ingen

5. Använder du flip-floppar?
Nej.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica i Skaula å Ica supermarket å Willys.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden, helt klart.

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Det vet jag! Men... Jag  minns inte vad den heter, typiskt.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Meh, kuggfråga, beror ju på om Teo är med och vad man hittar på.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Godis för att mildra chocken kanske.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
O-ja! Speciellt där i sömn-åldern. Å så har nog några kompisar kallat mig det ett gäng gånger oxå....

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Absolut inte.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Nå blandat stök

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Men, hur ska jag veta det?! Hinner ju knappt tänka om dagarna.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Men jösses, ska jag berätta hemligeheten? Skulle just vara en fin hemlis det...

16. När var senast någon stötte på dig?
Haha, måste har varit... Nån gång... Nån stans... Som jag inte minns.

17. Vad åt du till middag senast?
Våfflor a´la mamma igår

18. Använder du huvtröjor?
Mest bara...så länge jag inte är gravid, för då har jag ingen jag får plats i.

19. Kan du vissla?
Ja, men det är nog sämre än bra.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Karin eller Jimmy tror jag.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Uscha, ingen.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Haha, ja, så klart det är....

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0687

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Nja, tyckte inte det var så roande... Hatade dessutom Kalle Anka.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Ica Skaula! Där finns det mesta o lite till...

26. Hur många syskon har du?
Två systrar

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä 

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen aning... Kanske Noting Hill!

29. Äger du några popband t-shirts?
Icke det.

30. När flög du senast?
För två veckor sen... Till el stockholmo

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5 och en kökssoffa

32. Läser du för skojs skull?
Aldrig, tyvärr.

33. Pratar du några andra språk?
Inte vanligt vis, men jag kan nog utnyttja lite engelska, tyska och en smula spanska.

34. Diskar du din egen disk?
Nä, maskinen gör....

35. Har du gråtit offentligt?
Ja då, men jag minns inte när det var sist.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Två stationära o en laptop, men jag är kär i laptopen.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, om det är intressanta och vettiga saker så!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ne, men skulle lusten falla mig in så blir det Teo och lillebrors namn.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Är väl inte så noga, men jag skulle inte tacka nej!

40. Kan du kasta macka?
För mycket motorik för så liten hjärna.

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Inte det heller.

42. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn å Cola och förhoppningsvis bra sällskap. 

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Oups, ingen aning... Kanske...Näe, kommer inte ihåg.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
ke? Vad har jag för religion till att börja med?

45. Vad har du för väder?
Klarblått men kallt.

46. Har du en blogg?
Jaha, har du läst den?

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Måste har varit samhälle med eget arbete då jag och ecca gnuggade våra geniknölar.

48. Gillar du att flyga?
Jaa!

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Jag håller med Lina... Ödmjukhet

50. När sov du senast på golvet?
När jag ramlade ur sängen i stugun, då vaknade jag iaf på golvet.

51. Vilken är din favorit drink?
Coca Cola med is... Det är iaf no:1 just nu.

52. Gillar du din boende-situation?
Gillar? Jag älskar... Men, vill iof ha ett nytt hus!

53. Vilken är din mammas hemstad?
Skaula!

54. Din pappas hemstad?
Haha, hemstad... Klacksåsen/Nederhögen

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Iaf sex.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Med barn tycker jag alltid att dagarna är fullbokade av pussar, kramar, pulkåkning och blöjbyten!

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Oftast. Det kom ord ur munnen nästan utan att jag själv märkte av det... Så är det fortfarande.

58. Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor o apelsin, å meloooon.

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Haha, ser det ut så? ;-)

60.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Näe, jag är nog inte rätta personen att vara det... Så länge det inte är extremt.

61. Tror du på liv på andra planeter?


62. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Måste ha varit han jag delar säng med.

63. Tror du att Gud är man eller kvinnna?
jag tror gud är en höna

64. Vad var det senaste du åt?
Flingor.

65. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Nog det motsatta...

66. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Skulle ha hetat Martina, men sen kom nån på den briljanta idén att döpa mig till Moa istället.

67. Gillar du senap?
Ibland.

68. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag vet inte ens om jag säger nåt... svär nog helst och försöker gråta lite.

69. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nehe.

70. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Phoebe, eller hur hon stavas, i Vänner.

71. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nope

72. Tycker du om att krama folk?
Jaa, så länge dom inte luktar illa o är äckelpäckliga....

73. Skulle du säga att du är trendig?
Haha, aldrig!

74. Äger du en digitalkamera?
Inte det... Men Jimmy gör! Det räcker långt.

75. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Näe, sånt håller jag inte på med.

76. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Haha, inte ett dugg.... För jag är precis en sån som "ringer sen"... uscha.

77. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Gömda och Bakom Lyckta dörrar.

78. Tycker du om ditt namn?
Skulle inte vilja heta nå annat...

79. Vad är du allergisk mot?
Maskerade människor, duvor och för mycket grädde.
Å för tillfället olika sorters dofter.

80. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Eh...ne.

81. Om du var född som det motsatt könet, vad hade du hetat?

Det vet jag inte

82. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback