Kursor

Gud så trött i knoppen jag är! Det är förresten inte bara i knoppen jag är trött, faktiskt hela kroppen.
Och trött på kurser är jag oxå, är inne i en fas just nu. En kurs-fas. Får se om man senare hamnar i en kon-kurs-fas!
Förra veckan mån-ons var jag ju på kurs i familjejuridik, i helgen var det röda korsets förstahjälpenkurs och idag var det Regio-Emilia kurs med förskolan.
Men nu ska det nog vara lugnt ett tag. Men den 19e april ska jag, om magen tillåter, vara med på förstahjälpen kursen för barn, ska bli så skönt att få gå den!!!

Har storstädat sovrummet idag, så nu blir det en dusch för att sen krypa ner i en alldeles nybäddad o fräsch säng! Slängde ut rubbet idag, madrasser o allt, då menar jag allt! Sen skrubbade jag stommen med såpa och vatten... Luktar fräscht nu. Bäst att njuta.

God Natt.

Justja, Teo var så trött ikväll att han somnade i Jimmys knä i soffan. Det har hänt kanske max fem gånger!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback