litte

Att en lillebror växer i magen är väldigt svårt att missa, både på att det växer så det knakar, men även på att magen aldrig är stilla! Jag har blivit lite av en barba-mamma.
Graviditeten gör sig iaf mer och mer påtaglig, det lixom både känns och märks. Ett under växer där inne, och ingen vet vem som gömmer sig där. Spännande.
Ändå upplever jag nog att magen är både större och tyngre den här gången, och att jag har mer ont i fogar och rygg, med Teo visste jag ju inte ens att sånt existerade.
Efter den här bäbisen blir det nog att träna ikapp sig, känns som om kroppen är lite... Vad ska man säga... Uttöjd för tillfället. Både bak o fram o upp ifrån o ner.

Tror jag sagt förut att Teo sover i vanlig växasäng nu, vi har fått suttit där med han om kvällarna tills han somnat, men ikväll var det bara att lägga ner honom, pussa, krama o säga god natt, sen gick vi där ifrån... Och han somnade! :-D Wohooo!!

Nej, ska nog passa på att lägga mig själv oxå... Är solokvist ikväll, Jimmy är o jobbar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback