Luktar bajs

Nu är det nå galet på G... Läsarna har hux flux dubblat sig i statistiken.

Teo är mer eller mindre som en klocka nu på morgonen, och vi är varje morgon lika trötta... Vänjer man sig aldrig vid att bli morgonpigg?
Jag försöker lura kroppen att jag fullkomligt äääälskar att kliva upp innan ens tuppen vaknat, men det går i ärlighetens namn rätt segt. Jag verkar inte vilja tro mig själv.
Men nån dag ska envisheten segra och jag ska studsa upp klockan sex på morgon och känna att det är underbart att få vara en morgonmänniska.

Har varit en snabb sväng in till stan idag, Jimmy skulle till Haak för o rätta till ryggen, det tog kanske... ja, 15min? Sen var det klartt. Åkte på Coop och handlade, blä. Tycker inte om Coop. Dessutom luktade det jääätte illa vid frukten. Blir inte så sugen då. Luktade... Alger tror jag. Äh, äckligt luktade det iaf!

Men blä. Vill egentligen skriva litervis med text, men får bara ur mig trista och tråkiga ord, dessutom luktar det bajs här i rummet nu, så jag antar att jag o pysen ska ta oss en date med skötbordet för att reda ut stanken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback