17 maj- lite bättre

Det snöar iaf inte just nu, man kan nästan se ljuset i tunneln, eller gräset under snön.

Men det jag mest av allt vill säga är att.... JAG VILL FÖDA BAAAARN! Inte flera barn, det räcker med ett åt gången. Ska det vara för mycket begärt det, att få en liten lillebror om... Ja, säg, 4-5 timmar? Det vore trevligt.
Kom ihåg att det är önsketänkande, och inget annat. För här är inget på gång mer än en himla massa sammandragningar. Inget nytt under molnen.

Har bakat med C o V idag, pysen sov i vagnen under tiden. Blev två olika sorters matbröd, gott gott till både kvällsfika o frukost!
Hade tänkt baka fikabröd oxå, men det får nog bli till veckan när pysen är på dagis.

Jimmy har lekt grävmaskinisthjälpare idag, så han har vi inte sett skymten av förenst nu ikväll. Har en riktigt slö hemmakväll, båda ligger som sälar i soffan. Jimmy med proppar i öronen som tydligen rabblar nån ljudbok, och jag med datorn i knäet.
Jag förstår inte, var kom all romantik ifrån? ;)
Pysen fisen somnade förresten på tre röda ikväll, sköööönt! :-D

I morgon ska jag med mor o syster på nån må-bra-dag. Kan bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback