Föda barn, föda barn, föda barn...

...Det är ungefär vad som rör sig upp i mitt huvud just nu. Föda barn. När ska det bli av? När kommer den där första värken som säger "ÅK IN!", när ska jag få känna den där känslan igen, av all kraft som kroppen fylls med? När ska jag få känna och se den lilla, lilla bäbis jag och Jimmy skapat? När ska vi få känna doften av det underbaraste som finns? När ska vi få åka hem från BB som de stoltaste tvåbarns-föräldrarna i världen? När ska vi tre bli fyra?
Åh så jag längtar. Lilla, lilla lillebror!

Har en hög med sammandragningar, men vad gör väl det? De känns ju knappt! Eller, känns o känns, men de gör ju inte ont. Man får lite svårt att andas, magen blir som en rund och hård sten, huvudet fylls med blod eller nåt och sen går det över. Nu vill vi ha värkar.

Än idag då, vad har man gjort? Jag o C har varit in till stan en sväng, fikade lite o tittade på smått o gott. Våran kassa är dock inte så välfylld, så nån impulshandel blev det inte. Fick dock med mig lite nya badleksaker hem till pysen som han ska få testa alldeles snart!
Hemma från stan så var det middagsbjudning hos C o F, spagetti o köttfärsås, jummy! Teo åt som om han inte sett mat på flera veckor, det är bra betyg!

I morgon är det onsdag mitt i veckan, dagen innan MIN beräknade BF... Spännande.
Så surt om UL:et skulle ha rätt i tid istället för vi... Blä.

Pysen o Jimmy är borta o kör traktor, men är nog på hemväg snart hoppas jag... Gudars skymning, varför kan en karl inte bara slappna av för en stund o göra ingenting?
Sånna karlar finns iof säkert, men inte i det här huset.... Jobb, jobb, jobb... Och gärna jobb åt andra än sig själv.
.....If you want something done, ask a busy one!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä men fan va tajmat!! :) Vi ska köpa den nya stolen i slutet på nästa vecka, erbjudandet började gälla den 29e! Sen är stolen all yours! Tidigare såklart om lillebror föds innan, vi får helt enkelt låta bli att åka med Billy innan dess då! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback