kväll

Konstigt nog så finns det inget som gör mig så lugn som ljudet från en diskmaskin, regn mot rutan, och en teve eller musik i bakgrunden.
Är rätt lugn nu, och inte lika ledsen/fundersam/arg/besviken som innan, nu minns jag knappt vad jag tänkte förut. Rätt tröttsamt, med mitt minne så hinner man ju inte bearbeta nånting eftersom att jag glömmer vad det är jag ska ta i tu med. På gott och ont kanske.

I morgon beger sig familjen till klövsjö som det ser ut, flyttdags för A o M. Jimmy ska leka flyttkarl. Sen blir det nog middag där som det lät.
Söndag... Morsdag.... Då blir det nog ingenting. Kanske ska o grattulera världens sötaste Tuva som fyllde tre år i går!


Har sammandragningar för fulla muggar, vet inte om det börjar likna värkar...? Täta är de iaf, men gör inte så fruktansvärt ont. Ska lägga mig så lär det väl gå över. Har inte tid att föda barn ikväll för att.... eh... BB-väskan är inte packad. Vad ska man packa i den egentligen? Blev panik-pack med Teo oxå, då fick jag med mig massor av saker- till teo o jimmy, ingenting till mig själv... Tänkte vara lite bättre på det den här gången.
Nå tips på vad man vill ha med? Tas tacksamt emot iaf...

Håhåjaja

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ååååh, ska ni föda barn snart? Får jag va mee? ; )
Packa ner egen duschcréme, schampo o balsam!! Lukten av sjukhusets gör mig spyfärdig, bläk. Och så nya fina trosor och en mysdress! Och så en anteckningsbok för viktiga händelser att komma ihåg! Tofflor! Och du, gör inte som vi, glöm inte kameran!! Lite matsäck kanske? Och speciellt nåt gott att dricka, typ nyponsoppa eller så..har ngt minne av att jag hann bli vääääldigt hungrig innan den berömda fikabrickan kom in efter sisådär 2 timmar : )
Lycka till!
Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback