Morning!


Så har man vaknat till en ny dag då. Ny dag, nya händelser. Idag ska jag må bra på en må-bra-dag med min mor och mina systrar. Ska bli kul o se vad man kommer till, för jag vet faktiskt inte riktigt!
Bättre väder idag oxå, den där guia melonen lyser faktiskt in genom fönstret. Kanske  man kan få användning av solglasögonen snart?

Jag är förresten inte hipp, inte cool, inte häftig, inte "inne", inte snygg, inte smart, inte så som alla vill att man ska vara. Men vet ni  vad? Jag är JAG. Och det DUGER det duger alldeles lagom faktiskt.
Jag är inte perfekt, för perfekt borde inte få finnas. Tänker på Saras blogg där hon skrev nåt om att "Orka vara perfekt jämt!"... Näe, tänk för att man varken orkar eller måste vara det. I min ordbok finns inte perfekt med, det är överstruket.
Försökte skicka ett mail på familjeliv, men sidan var inte heller den perfekt, för den kunde inte öppnas just nu. Då är det bara som så att mailet får bli skickat senare, för då kommer det att funka!
Alla har up's and down's. Det måste man få ha! :-D

Näe, nu ska jag gå ner till mamma för o åka snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback