Lördag 15/11

Hade svårt att somna igår, fantiserade ihop en massa hemskheter som skulle kunna hända. I allt virrvarr av tankar och hemskheter lyckades jag ändå sova utan min livvakt vid min sida. Istället för Jimmy i sängen så låg både Zeb och Teo som klistrade illrar upp efter mig. Vi hade nog lätt fått plats i en 90's säng i natt som det kändes.

Teo vaknade straxt efter åtta, så då klev vi upp och myste ner oss i soffan, tände en eld i spisen och undrade vad vi skulle hitta på idag.
Vi har fortfarande inte riktigt kommit på vad vi ska hitta på, men det brukar ge sig. Zebben sover fortfarande, men jag har starka tankar på att väcka honom snart så vi kan ta oss iväg på affärn' .

Lite små-grått ute idag. Inne lika så.
Tänk om jag kunde få slippa den eviga ryggvärken. Om jag så bara för en dag skulle kunna få vara smärtfri, inte behöva fundera eller känna att det gör ont. Att kunna göra saker obehindrat. Det skulle vara lycka för mig. Att vakna en morgon utan värk. Jag minns inte ens hur det var. Och kommer antagligen aldrig mer få veta heller. Men önska kan jag.

Nalle Puh på teven nu, Teo är som klistrad. Men han vägrar ligga/sitta i soffan när han ser på teve, han ska STÅ och titta av nån anledning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback