Strl 38

Ibland är det inte alls roligt att gå i sina egna skor. Ibland önskar jag att jag kunde få låna någon annans för ett tag. Som nu tillexempel.
Vanligt vis passar strl 38 mig alldeles utmärkt, men idag, ikväll och eventuellt i morgon och ett tag framöver kommer de att kännas alldeles för stora. Skor som jag snubblar i, halkar runt och inte tar mig ur.
Att ha små fötter redan från början var ju jobbigt nog.
Vi får väl hoppas att jag växer på mig, så det känns bekvämt att vandra i mina egna skor igen.

Har ramlat ner lite från stegen jag tyckte jag höll på att klättra upp för. Antagligen satte jag min fot på ett slitet trappsteg och det brast.

Nej. Är på jakt efter jobb oxå nu. Jimmy ska ev vara pappaledig ett tag medan jag får jobba lite. Funderar på natt, skulle nog passa mig rätt bra. Kanske. Och sen är det ju inte bara att bestämma sig för ett jobb, jobbet ska ju finnas och vara ledigt oxå. Men jag ber mina stjärnor om hjälp.

Åh gud, musten har gått ur mig.
Jag har blivit en urvriden trasa, antagligen lite lagom sur med en specifik doft som enbart en gammal sur trasa kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback