Torsdag

Torsdag idag, veckan har rullat förbi- igen. Ska jag behöva bli lika chockad varje gång jag märker hur fort veckorna rullar förbi? Det slog mig här om kvällen, Zeb är ett halvår nu. Om ett halvår till så är han ett år, och i den här takten så är det väl sommar om bara nån vecka!
Men innan det ska vi väl försöka hinna med att fira jul. En vit jul med massor av kärlek, kramar, mat och julklappar. Första advent på söndag. Visst är det väl ändå något speciellt över själva advent? Stämningen som blir och den mysiga känslan som bara kommer som ett brev på posten.

Igår och idag har pysen varit på dagis en stund. Minns inte vad vi hade för oss igår när han var där men idag vet jag att jag sovit! Herre min gud så trött jag var. I ett streck mellan kl.10-13 dejtade jag John Blund. En mycket trevlig date måste jag säga. Dessutom fick jag sälskap en timme av Jimmy som kom hem över lunch.

Pysen stod vid grinden halv två och ropade att han lekt klart på dagis och ville hem. Sagt o gjort. Lite mellis i magen för att sen hälsa på Karin o Lisa där det bjöds på tårta, kaffe och lek i en hundbur. Kanske det ska få bli årets julklapp?

I morgon ska herrn i huset leka dagisfröken medan jag och kottarna ska ut i skogen för att leta lite julgran med moffen. Hoppas det är bättre väder i morgon än vad det är ikväll... Plusgrader o blåst. De två sämstaste väderkombinationerna tillsammans. Kan inte bli sämre.

Kommentarer
Postat av: Karin

Behöver ja säga att ja har lite nackspärr idag..? Men vad gör man inte för favoriten!

2008-11-28 @ 07:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback