Är? Vad? Var? Hur? Vem?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Barnen, och Teos ständiga pratande
Vad gjorde du kl 08 imorse: ...Har inte kommit dit än...
Vad gjorde du för 15 min sedan: Myste med pysen i soffan
Det sista du sa högt: Sätt dig i soffan du vännen
Det senaste någon sa till dig: Va?
Vad har du druckit idag: Proviva Jordgubb!
Vad var det senaste du åt: En tugga banan
Vad var det senaste du köpte: Mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: Slitet brun och härligt ful.
Vad är det för väder hos dig nu: Regn och rusk
Godaste glassmaken: Vanilj med noisette på
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absoolut
Sover du tungt: Nja, alldeles lagom. Vaknar när det behövs, sover när jag kan.
Drömmer du mardrömmar: Näe, det är inte ofta... Men nog händer det.
Trivs du med ditt jobb: Är mammaledighet ett jobb så- Ja!
Favoritklädsel: Mjuka byxor och en skön tröja
Favoritlåt just nu: Nyckelpigesången sjungen av pysen
Vad ser du om du tittar till höger: Ett flingpaket
Vad gör dig glad just nu: Att helgen snart är här!
Vad ska du göra härnäst: Duka fram lite mera frukost
Höger eller vänsterhänt: Högret
Humör just nu: Rätt lugn faktiskt, mer koll än så har jag inte.
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: Boxer o T-shirt
Sommarplaner: Många och stora, men ändå inget planerat.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Piano
Morgon eller nattmänniska: Inget dera. Knappt mitt-idagen-människa heller.
Vad är viktigast för dig: Min familj
Är du kittlig: Näe, det försvann efter ridolyckan då nerver o sånt trasslade till sig.
Snarkar du: Inte vad jag själv hört.
Stjärntecken: Skytt
Äckligaste insekten: Larver av alla de slag6
Stökigt eller välstädat: Just nu behöver golvet få sig en rejäl omgång, annars så är det väl jämnjävligt.
Längtar du mest efter just nu: Mysiga höstkvällar, singlande snö, jul och mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback