12345

Vad hände med Moa? ...Hon bara försvann, ramlade tydligen ner i ett rätt djupt och mörkt litet hål. Och där vände och vred hon sig.
Ute är det super härligt väder, en riktigt fin höstdag som man bara vill stoppa i fickan och spara.
Pappan och Pysen är i Klövsjö, Teo fick följa med på jobbet idag, gissa om lyckan var total? Sen åkte de vidare till Ante o Co. där bjöds det visst upp till både lunch och tårta. Och här sitter jag utan bil, inne. Suck.
Och trött är jag oxå, även fast att jag sovit massor på morgonen. Jag o Proppen myste ner oss under täcket efter att de andra 50% åkt iväg. Sen låg vi där och mojsade, sov, pussades och bara mådde gott.
HUR kommer det sig då att man är trött i alla fall?
Har massor att göra, men inget blir gjort. Men vad är jag för nån?! Latmask.

Igår var iaf oxå en lika fin dag, då pickade o packade vi oss iväg till Rörön för att hjälpa till med ved, ett gäng kubik blev upptravade och flyttade på. Riktigt trevligt var det, och sen blev det kräftor till middag... Mmmm!!
Varför är det alltid roligare att göra sånna saker hos nån annan? Städa, diska, måla, bära ved osv... Nån dag ska jag nog låtsas att jag inte bor i det här huset. Då kanske det blir lite roligare att göra allt som borde bli gjort.
Ja, det var en bra idé.
Nu ska jag nog gå ner till min mor, hon ska bort på semester en vecka och då blir det bergavningsentreprenör för min del. Mycket att lära och mycket att minnas.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jag såg en kyckling på bussen!

hahaha, "nån dag ska jag låtsas att jag inte bor i det här huset"

2008-09-08 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback