jag är tråkig

Mina dagar är nog mest så, att om det är tungt på morgon så blir det bra mot kvällen.
Har haft en helt ok dag idag ändå, och dessutom har jag fått en kom-ihåg-kalender av min mor och far. Har tänkt att skaffa en sån jätte länge, eftersom att jag har så dåligt minne. Men varje gång jag varit in till stan så har jag glömt att köpa! Nu är det bara att försöka komma ihåg att jag har den, och att jag ska skriva i den... Vi får väl se!

Har haft en hel-härlig eftermiddag/kväll! Först var jag ner till mor o far ett tag, sen kom Jimmy o pysen för att hämta upp oss och vi åkte till C o F på middag, trevligt vare´. Det hela toppade vi med en promenad längs byvägen. Men SEN då?! Just precis, sen har vi, för första gånge på länge- INTE GJORT NÅN TING!
Badat barn, plockat undan o tvättat lite kläder, men det gick på ett kick... skönt med en lugn kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback