Lotteri

...Som snabbast.... Finns det något lotteri där man kan vinna tid? ...Jag skulle behöva ett sånt nu. Eller, inte lotteriet, men vinsten, tiden!
Tänk er själva "Grattis, här är en burk med fyra extra timmar av tid". Skulle vara fint att ha i byxfickan. Det finns ju så mkt vi kan göra under dagarna som går, men jag har tydligen en fallenhet för att bara låta dagarna rinna mig ur händerna känns det som. Jag drömmer alltid om att fylla mina dagar till bredden, men när ska jag ha tid?
...Nu trampar dubbelmoralen på mig. Det är väl ändå upp till var o en vad man gör av sekunder, minuter, timmar och dagar?
Jo. Idag ska jag börja fylla mina dagar ännu mer. Och försöka bli mer medveten. Och vem vet, jag fyller ju mina dagar med barnen varje dag, bättre går ju inte att fylla tiden med.... Baksidan av det hela är ju att jag glömmer vad jag gjort. På riktigt. Vad gjorde jag igår? Ingen aning... Jo! Minns att Milla o Ella kom förbi en sväng, och de hade med sig jätte, jätte fina saker till barnen! TACK!!
Proppen älskar sin nya snutte och Teo drar runt på både täckbyxor och handduk! :-D

Pysen är inne i Playhouse Disney och Zeb är på väg att slå upp sina blå.

Jag? ...Jaa, jag ska väl göra det jag ska göra... Mysa med barna´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback