Tull

Måndag- Babymassage och ridning

Tisdag- Babysim

Onsdag- Lugnt hemma

Torsdag- Besök från Höglunda

Fredag- Nära helgen!

...Så borde min vecka sett ut...

Men istället för babymassage på måndan så kom Veronica o Emil hit en stund medan de stora var och lekte på dagis! Tog några kort på Proppen och Emil när de låg på golvet och konverserade... Får lägga upp dem sen.
Men på måndagkvällen blev det iaf ridning för min del... Hur roligt som helst, och jobbigt! Känns att man är rätt otränad, med andra ord- Inte tränad alls!
Tisdagen bestod av inget babysim, vi var trötta både jag och proppen, så medan pysen var på dagis sov och sov och sov vi. Under de vakna andetagen hade mamman i huset träningsvärk, men ändå inte så farligt som det hade kunnat vara... Det kan säkert bli värre med andra ord.
Onsdag idag, frost ute och ser så där lagomt kallt ut. Men friskt. Får se vad vi hittar på, pysen ska på dagis fram till två, men efter det är det fritt fram!

....Och om morgondagen kan jag ännu inte sia, det får vi helt enkelt se i morgon kväll hur det gick!

Men nu ska vi börja hoppa i kläderna och göra oss iordning för dagis.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback