Veckan som varit

Varje söndag sitter jag och Jimmy tillsammans i soffan, hjärnan är närmare stand-by än nån gång annars, och mitt i frustrationen försöker vi komma på vad vi haft för oss under veckan som nu ligger bakom oss.
Och även om vi gång på gång försöker att veva i gång minnet så är det lite som dyker upp,  Men för vårat eget bästa får man sammanfatta så gott det går.

Måndag- bara kontaktsignal dyker upp, jag har ingen aning om vad vi gjorde.
Tisdag- jag var på möte o sen jobbade jag natt. Jimmy var till ljundalen-ösd en tur på kvällen,
sen blev det ambulansfärd med minste herren här i huset. Pappa kom upp o passade pysen.
Onsdag-blev det lite sovet på, men allt gick i slowmotion.
Torsdag- Pysen fick vara hemma från dagis, alla fyra tog en härlig vila mitt i dagen. Jimmy jobbade en sväng på dagis, jag var på möte, jimmy o barna´ var hemma o mådde gott.
Fredag- Gjorde vi mest ingenting på, var en sväng till svenstavik o hämtade ut lite medikamente.
Lördag- En tur till strömsund o blev med häst, in en sväng hos stora grabben billy, hem o sooov.
Söndag- varit ute en hel del, lite pylka o så. CoF var här på middag.

I morgon är en ny dag, en ny vecka och en massa nya planer!

Kommentarer
Postat av: Linnea

tack för tipset! fick rådet av bvc att testa bikarbonat blandat med vatten...men det kan väl inte vara gott för den lille stackaren? då lät ju lingonsylt bra mycket godare! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback