Men Faaan!

Åh, va det  tydligen behöver gå dåligt!! Jag är inte född till att vara organiserad, så är det bara. Jag skulle antagligen sköta mig allra bäst om jag fick leva i ett ständigt GEMENSAMT kaos. Men som det är nu, så är det bara jag som består av kaos, medan resten av världen är under kontroll. Eller, andra tycks ha kontroll på den del av världen de lever i.
Jag har noll koll och allt rinner mig ur händerna. I och med det så kommer jag ofta sent till ställen jag borde vara i tid till, eller ännu värre- Jag kommer inte alls! För... JAG GLÖMMER att jag ska vara nån annan stans än där jag är.
Ännu roligare är det ju de gånger jag dubbelbokar, men sen inte dyker upp på nåt av ställena, för jag har glömt o sen kommit på nånting annat.

Fy så dumt. Skamvrån- here I come.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ska väl gå att knö in honom någonstans! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback