2010-05-07 Lördag

Är på bra humör och känner mig på något vis rätt lätt! Fick en helnatt med sömn utan avbrott tillsammans med mina två små gryn! Så underbart att vakna av deras små röster på morgonen. Idag gjorde det ingenting att klockan bara var sju o vi egentligen hade kunnat tagit oss en sovmorgon. Det är så lätt att glömma bort hur mysigt det egentligen är att bli väckt av de små. Men om man ruskar om sig själv, så kommer man på, att det är den bästa väckarklockan som finns.

Vi har ätit frukost o lekt med lego. Nu håller knoll o tott på att göra om badrummet till något som liknar när hela havet stormar. Misstänker en smärre vårflod där inne. Men vad gör väl det, vi ska ändå duscha o blöta ner både oss o golvet.
Jösses, va positivt det var idag. Härligt.

Efter dusch o stök styr jag o Teo kosan mot namngivningen på finaste Malou. Zebben Vildskinnet Andersson får stanna hemma med mormor. Det tror jag blir bra, det tror han med. Han ska leka med omma å oppa.

nej. här tänker jag inte sitta mer. Ska skaffa mig en segelbåt och försöka ta mig igenom badrummet med torra fötter. Vi som har så stort badrum. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback