Det händer...

Det händer rätt mycket i livet nu. Jag surrar fast mig nånstans i allt virrvarr och hoppas på att stå hel och ren kvar när allt är på sin plats.
Min hjärna är inte bygd för flera bollar i luften tror jag. Jag blir lixom alldeles kollrig. Men till syvende och sist så hamnar man på något vis rätt i hamn i alla fall. Vi får se hur det blir den här gången.

Har snart varit ledig 1v från Bergsgården, och under dessa dagar har jag lyckats att totalförvirra mig i veckans dagar. Noll koll. Men nån vänlig själ informerade mig om att det faktiskt var fredag i morgon. Och dagis är stängt. Det ska jag försöka komma ihåg. Och att jag ska ta med mig kaffe/dricka till bilbingon i morgon kväll.

Var på utvecklingssamtal på förskolan idag, både Teo och Zeb gjorde sin mamma dubbelstolt! Kan inte förstå va fina barn jag har! Mina, fina barn!! Alldeles egna...Förutom det undantaget att Jimmy var med o gjorde dem då förstås! ;)
Efter samtalet på förskolan styrde vi bilen mot Klövsjö och hälsade på familjen Andersson. Jag blir arg på mig själv när jag funderar på hur tungt mitt arsle egentligen är... Å att jag inte tar mig dit oftare! Familjen Andersson där emot kanske tycker det är rätt behagligt att se oss med lite otäta mellanrum. Med tanke på den kaotiska middagssituationen vi oftast ställer till med! ;) ELLER, så njuter de kanske extra mycket middagarna efter att vi varit där. Det tåls att tänkas på.

Men nu ska inte jag tänka nå mer för den här kvällen. Zyntax Error.

Kommentarer
Postat av: Micke

Ska mycket till innan vi träffar er för ofta! :o) Vi kan knappt vänta innan vi får hälsa på i buan igen! /fam A

2011-05-16 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback