Mitt nytt, ÖP, LT

Men vad ska folk tro? Att jag är som gubben i lådan o poppar upp så fort det finns en kamera eller mick framme? Var på kontoret igår och jobbade. Hade ljudet avstängt. Några timmar senare, tusen missade samtal och 133-meddelanden som tömde mitt batteri vid avlyssning. Från ÖP och LT.
Djungeltelegrafen hade nåt fram, Skålans förskola ska mest troligt och rätt säkert läggas ner till hösten. Och jag känner vad? Ingenting.
Helt tomt, får inte fram en endaste tanke eller känsla ikring det. Ändå vill dessa mediamänniskor höra mina tomma ord. Känns som tomma, påhittade, urbota dumma. En kraxig kråka som hittar på en egen saga. Nånting i stil med det. Men ändå en sanning. Jag blir snurrig i huvet av ordet sanning. För jag tror inte på nån stor sanning, jag tror hellre att sanningen är individuell och lite av vad man själv vill ska vara sant... Beroende på med vilka ögon man ser saker och ting. Lika med rätt och fel, men där är det ändå lite lättare att relatera till verkligheten. Även om den är skiftande.

Tror jag skiter i det här och sover istället. Jobb i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback