VAB

Helgen har ramlat bakom oss igen å vi är inne på en ny vecka. Helgen har varit bra, förutom hosta och snoriga näsor. Jimmy har jaktat, lyckades träffa en fågel. Han tyckte det var gott och jag tyckte att det var hemskt. Igår kom Annika o Pelle på middag. Köttfärbiffar i sås o nypärer. Sämre har vi ätit.

Skulle ha jobbat 7.30-12 idag, men här sitter jag. Och barnen sitter i soffan. VAB-dag kallas det. Fortsatta snoriga näsor, hosta och en feber som åker upp o ner. i och med att feber åker upp o ner så gör barnen det oxå. Som nå slags jojjos, feber hög=barnen låg. Febern låg=barnen hög.

Nä. Nu har jag suttit klart på arslet för idag.

Just det, Jimmy har sin första dag som fönsterinsättare idag. Jag tänkte följa med o hålla handen, men han tyckte det skulle kännas pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback